zondag 20 september 2015

Poncho/vest


De vraag kwam, kun je een poncho/vest maken en deze voor mij breien.

Slik, het was toch alweer een hele tijd geleden dat ik gebreid had.
Maar wilde de uitdaging wel aan, dus wol ingeslagen en leuk patroon gezocht en toen aan de slag.
Jee wat een werk was het want ik was vergeten dat ik 2 dezelfde lappen moest breien en deze aan elkaar moest naaien en ja dan is het wel mooi dat de kleuren goed tegen elkaar aan passen zodat je een 1 geheel hebt op de rugpand.

Was veel puzzelen en soms delen uithalen want het verloop in garen is vaak ook niet hetzelfde. Maar uiteindelijk is het gelukt.
Zowel opdrachtgeefster als ikzelf zijn tevreden met het resultaat.
Ik had nog wat wol over en nog 1 hele bol, daarvan heb ik maar een bijpassende sjaal gebreid.
Wil jezelf deze ook maken dan vind je hier het patroon



Geen opmerkingen:

Een reactie posten